dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
PRZETARG - REMONT SAL LEKCYJNYCH, CHODNIKA NA PLAC ZABAW i PLACU GOSPODARCZEGO
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 

    |          
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 151691-2010 z dnia 2010-06-11 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Zakopane
Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych , remont chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21. Zakres robót obejmuje: wymianę sufitów podwieszanych, wykonanie dodatkowej...
Termin składania ofert: 2010-06-25

Zakopane: Przetarg nieograniczony na remont chodnika na plac zabawi placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21.
Numer ogłoszenia: 200316 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151691 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza, ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont chodnika na plac zabawi placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych , remont chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21. Zakres robót obejmuje: wymianę sufitów podwieszanych, wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń, wymianę podłóg, wykonanie okładzin naściennych z tworzywa PCV, wymiana szaf wnękowych , częściową wymianę grzejników, szpachlowanie i malowanie, wymiana nawierzchni na placu gospodarczym z płytek - trylinka - na kostkę brukową betonową z odwodnieniem, remont wiaty gospodarczej śmietnika. Zakres prac obejmuje: Rozbiórka sufitów - demontaż płytek dźwiękochłonnych, demontaż drewnianych rusztów sufitowych, malowanie stropu impregnatem neutralnym, okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi, malowanie. Wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń: wykonanie otworów wentylacyjnych w stropie żelbetowym, zamontowanie kratek wentylacyjnych wentylacji w stropie. Wykonanie okładzin naściennych z tworzywa PCV : demontaż boazerii, przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną, malowanie i szpachlowanie ścian, założenie wykładziny PCV, malowanie i szpachlowanie ścian. Rozbiórka podłóg z płytek PCV: demontaż płytek PCV i parkietu, wykonanie wylewek samopoziomujących, położenie wykładziny PCV. Wymiana szafek wnękowych: demontaż i montaż szafek wnękowych. Wymiana grzejników: demontaż i montaż grzejników. Malowanie pomieszczeń: przygotowanie podłoża, uzupełnienie ubytków, malowanie ścian. Wymiana nawierzchni placu: rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej -trylinka-: wykonanie podbudowy, ułożenie korytek ściekowych, ułożenie nawierzchni z kostek betonowych . Wymiana nawierzchni chodnika na placu zabaw: rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych, wykonanie podbudowy, ułożenie chodnika z kostek betonowych wraz z obrzeżem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.43.21.11-5, 45.43.22.20-2, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.42.11.31-1, 45.31.12.00-2, 45.33.11.00-7, 45.11.12.20-6, 45.23.32.51-3, 45.11.10.00-8, 45.11.25.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólno-Budowlany Kazimierz Dyrda, oś.Gazdy 15, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136149,41

  • Oferta z najniższą ceną: 136149,41 / Oferta z najwyższą ceną: 185556,43

  • Waluta: PLN.


OGŁOSZENIE O PODPISANIU UMOWY     |           08-07-2010r

                                                             Zakopane, 08-07-2010 r             

WSZYSCY

Dotyczy: zawarcia umowy  w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na  remoncie sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem oraz remoncie placu gospodarczego i chodnika przy budynku szkoły.
Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu  o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223,poz.1655, z późn. zm. zwanej w dalszej części "ustawą"), którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy  remontu sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem oraz remoncie placu gospodarczego i chodnika przy budynku szkoły zawarł w dniu 8 lipca 2010 roku umowę z  firmą:

Zakład Ogólno-Budowlany K.Dyrda,
oś.Gazdy 15,
34-400 Nowy Targ
cena  netto oferty:  136.149,41 zł
cena  netto oferty:  166.102,28  zł

Liczba otrzymanych ofert:  6
Liczba odrzuconych ofert:  2
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT):  175.000  zł
Cena wybranej oferty( bez VAT): 136.149,41 zł

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 8 lipca  2010 roku

dyrektor szkoły Piotr Kyc


WYNIK PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE    25-06-2010 '        

    Zakopane, dnia 25 czerwca  2010 r.


                                                                                                                                             WSZYSCY

Dotyczy: wybór oferty najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na  remoncie sal lekcyjnych,   placu gospodarczego i chodnika  przy budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem.

Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655, z późn. zm. zwanej w dalszej części "ustawą" lub "Pzp" ), którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy  remontu sal lekcyjnych, placu gospodarczego i chodnika przy  budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem  zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez:

Zakład Ogólno-Budowlany K.Dyrda oś. Gazdy 15,  34-400 Nowy Targ

cena netto  :   136.149,41 zł
VAT 22%   :     29.952,87 zł
cena  brutto:   166.102,28  zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego zawarte w siwz a cena oferty jest najkorzystniejsza z pośród wszystkich ważnych złożonych ofert i  mieści się  w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 6 ofert z czego 2 oferty podlegały odrzuceniu na podstawie na podstawie art.89 ust 1, pkt. 2 ustawy, ponieważ w kosztorysach ofertowych wystąpiły błędy.    

 Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.

L.p

Nazwa firmy i adres wykonawcy

Ilość  punktów w skali 100 punktowej w kryterium cena brutto - 100% 

 

1

Zakład Ogólno-Budowlany K.Dyrda, oś.Gazdy 15, 34-400 Nowy Targ
cena  brutto oferty:  166.102,28  zł

 

100 

 

2

Firma Budowlana Krzysztof Gał
ul. Łosie 27
34-406 Leśnica
cena brutto oferty: 176.256 zł

 

 94,24

 
 
3

 FHU "BOCH - BUD"
Jan Bochnak
34 713 Skawa 675 b
cena brutto oferty: 208.982 zł

 

79,48
 

 
4

Firma Budowlana Kuros
Katarzyna Skupień
Suche 102
34-520 Poronin
cena brutto oferty: 216 187,73 zł 

 

76,83

Pouczenie
W niniejszym postępowaniu Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej
(Odwołanie, Skarga do Sądu) tylko wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień
Publicznych.

Zgodnie z art. 92,ust. 1 pkt.4 ustawy informuję., że umowa o zamówienie publiczne może być zawarta po dniu 6 lipca 2010 roku.

Dyrektor Szkoły mgr Piotr Kyc


Przetarg nieograniczony na remont sal lekcyjnych, chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego

Zakopane, 11  czerwca 2010 roku

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO
Biuletyn Zamówień Publicznych   nr 151691 z  11.06.2010 r

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 206.000 Euro prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm)

1. Pełna nazwa zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza
Harenda 21
34-500 Zakopane
tel/fax 018 20-68-277, e-mail: sp9zakopane@poczta.onet.pl

Przedmiotem zamówienia jest  Przedmiotem zamówienia jest remont sal lekcyjnych, remont chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21. Zakres robót obejmuje:

  • wymianę sufitów podwieszanych
  • wykonanie dodatkowej wentylacji pomieszczeń
  • wymianę podłóg
  • wykonanie okładzin naściennych z  tworzywa PCV
  • wymiana szaf wnękowych
  • częściową wymianę grzejników
  •  szpachlowanie i  malowanie
  • wymiana nawierzchni na placu gospodarczym z płytek "trylinką" na kostkę brukowa betonowa z odwodnieniem
  • remont wiaty gospodarczej  śmietnika

Zakres prac obejmuje:

Rozbiórka sufitów

  • demontaż płytek dźwiękochłonnych
  • demontaż drewnianych rusztów sufitowych
  • malowanie stropu impregnatem neutralnym
  • okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi
  • malowanie

Wykonanie  dodatkowej wentylacji pomieszczeń

  • wykonanie otworów wentylacyjnych w stropie żelbetowym
  • zamontowanie kratek wentylacyjnych wentylacji  w stropie

Wykonanie okładzin naściennych z tworzywa PCV

  • demontaż boazerii
  • przygotowanie podłoża pod okładzinę ścienną
  • malowanie i szpachlowanie ścian
  • założenie   wykładziny  PCV
  • malowanie i szpachlowanie ścian

Rozbiórka podłóg z płytek PCV

  • demontaż płytek PCV i parkietu
  • wykonanie wylewek samopoziomujących
  • położenie wykładziny PCV

Wymiana szafek wnękowych

  • demontaż i montaż  szafek wnękowych

Wymiana grzejników

  • demontaż i montaż grzejników

 Malowanie  pomieszczeń

  • przygotowanie podłoża
  • uzupełnienie ubytków
  • malowanie ścian

Wymiana  nawierzchni placu

  • rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej sześciokątnej " trylinka"
  • wykonanie podbudowy
  • ułożenie korytek ściekowych
  • ułożenie nawierzchni z kostek betonowych

Wymiana nawierzchni chodnika na placu zabaw

  • rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych
  • wykonanie podbudowy
  • ułożenie chodnika z kostek betonowych wraz z obrzeżem

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) CPV - 45214210-5

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia:
    począwszy od dnia podpisania umowy do 20 sierpnia 2010r

5. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

   - cena brutto za całość prac - 100%

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami w zakresie procedury i   przedmiotu  zamówienia: mgr Piotr Kyc - dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8. Zamkniętą i zabezpieczoną ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem zaadresowaną do zamawiającego i oznaczoną hasłem:

"Przetarg nieograniczony - remont sal lekcyjnych, chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego  w Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem"
Nie otwierać przed 25 czerwca 2010 r. godzina 13.00


9. Termin składania ofert upływa dnia  25 czerwca  2010 r. o godzinie  11.00

10. Otwarcie ofert, w którym mogą uczestniczyć wykonawcy nastąpi w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9, sala nr 2,  34-500 Zakopane w dniu 25 czerwca 2010 r. godzina 13.00

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu ostatecznego terminu   składania ofert.

12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w sekretariacie Szkoły  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem na osiedlu  Harenda 21, od poniedziałku do piątku w  godz. 8.00 - 13.00, lub za zaliczeniem pocztowym.
     Specyfikacje można również uzyskać na stronie internetowej szkoły pod adresem: www.sp9zakopane.pl
 
13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację zamówienia
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonywał roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń i  układaniu nawierzchni z kostki brukowej, a wartość tych robót była nie mniejsza niż 150.000 zł brutto
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że :zapewni kierowanie robotami przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa,
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym 
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Potencjał finansowo - ekonomiczny
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia,  w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia,w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Z treści przedłożonych   dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.

Dyrektor szkoły

                                                                                      Mgr Piotr Kyc

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 11 czerwca 2010  roku

 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Remont sali chodnika na plac zabaw i placu gospodarczego - całość /PDF/

 
 

Zał nr 1 - Dokumentacja techniczna

 
  Przedmiar robót /PDF/  
  Specyfikacje techniczne wykonania o odbioru robót budowlanych /PDF/ 22MB  

Zał. nr 2 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału /WORD/

 
  Zał. nr 2a - oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia /WORD/  
Zał. nr 3 - druk oferty/WORD/  
  Zał. nr 4 - wzór umowy /PDF/  
  Zał. nr 5 - doświadczenie zawodowe wykonawcy/WORD/  
  Zał. nr 6- wykaz osób /WORD/  
  Zał. nr 7 - oświadczenie wykonawców wspólnych /WORD/  
  Zał. nr 8- oświadczenie o podwykonawcach /WORD/  
     

    |          
 


34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 182068277
©KYC