dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 

Przetarg nieograniczony
na   wykonanie modernizacji systemu ogrzewania budynku szkoły
likwidacja kotłowni węglowej i wykonanie kotłowni gazowej

Wartość postępowania - poniżej  60.000EURO

Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu ukazało się na :

  1. Tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
  2. Stronie internetowej zamawiającego www.sp9zakopane.pl
  3. Portalu Urzędu Zamówień  Publicznych www.portal.uzp.gov.pl

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości pon. 60.000 EURO prowadzone w oparciu o przepisy ustawy  Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz.1163 z późn. .zm.) zwaną w dalszej części "ustawą" lub "Pzp".

Spis treści

I. Dane zamawiającego
II. Tryb udzielenia zamówienia
III.Opis przedmiotu zamówienia
IV. Oferty częściowe
V.  Zamówienia uzupełniające
VI. Umowa ramowa
VII. Dynamiczny system zakupów
VIII. Aukcja elektroniczna
IX.   Oferty wariantowe
X.   Termin realizacji zamówienia
XI. Wadium przetargowe
XII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków               
XIII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w  postępowaniu
XIV. Wymagane dokumenty w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
XV.  Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę
XVI. Wykluczenie wykonawców z udziału w postępowaniu
XVII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
XVIII. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków  zamówienia
XIX. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
XX. Termin związania ofertą
XXI. Opis sposobu przygotowania oferty
XXII. Termin i miejsce składania ofert
XXIII. Termin otwarcia ofert
XXIV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
XXV.  Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
XXVI. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
XXVII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia  umowy w sprawie zamówienia publicznego
XXVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
XXIX.  Podwykonawcy
XXX.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

I. Dane zamawiającego

Zamawiający : Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem -  Harenda 21, 34-500 Zakopane

Telefon/  fax : 0-18/2068277
www.sp9zakopane.pl

NIP: 7361089870
REGON: 490573615

Adres do korespondencji w tym do składania  protestów

Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9
ul. Harenda 21
34-500 Zakopane
nr faksu : 0.18/2068277

Sekretariat szkoły jest czynny w dniach  :

Poniedziałek - piątek od godziny 8.00 do godziny 13.00

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

III. Przedmiotem  zamówieni jest  modernizacja systemu  ogrzewania budynku szkoły       położonego w Zakopanem - Harenda 21  tj. likwidacja istniejącej  kotłowni węglowej i wykonanie kotłowni gazowej.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia  zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz,  na który składają się : 
-projekt techniczny
-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
-przedmiary robót 

Wszystkie materiały zastosowane przez wykonawcę winny posiadać certyfikaty i atesty ITB i PZH, stwierdzające możliwość ich stosowania w obiektach użyteczności publicznej wydane przez producenta. Certyfikaty, atesty ITB i PZH oraz świadectwa techniczne będą załącznikami do protokołu odbioru.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych tj. o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót
Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji miejsca realizacji robót. Wizję można  przeprowadzić po uprzednim, co najmniej jednodniowym powiadomieniu  telefonicznym lub faksowym  ( telefon / faks : 0.18/2068277 )    o takim zamiarze

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45.33.11.00-7

IV.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

V. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

VI. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII. Zamawiający przy wyborze ofert najkorzystniejszych nie przewiduje  zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;

X. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 15.05. 2007r.
                                                 
XI. WADIUM PRZETARGOWE
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

XII. Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia;

  • Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie , wykonał minimum 2 roboty  polegająca na wykonaniu  kotłowni  gazowych , odpowiadających wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia.
  • Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych obejmujące instalacje gazowe .

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

XIII.  Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej   siwz;

3. Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik  nr 2 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne  z  formularzem  załączonym do siwz)

4.  Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do    oferty  wykaz ( należy wypełnić   załącznik nr 5 do  niniejszej  siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres     prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie , robot odpowiadających swoim     rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  tj. wykonał minimum 2 roboty  polegająca na wykonaniu  kotłowni  gazowych .
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz)

  • Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych obejmujących instalacje gazowe oraz aktualna informacje, że kierownik budowy przynależy do właściwej izby inżynierów i techników budownictwa.

6. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robot stanowiący załącznik   nr 1 do niniejszej siwz. Kosztorys musi zawierać wykaz użytych przez wykonawcę  materiałów, nazwę materiałów i  ich producenta.

XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

Uwaga!
Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

UWAGA!
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.

UWAGA!
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu  są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę  przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej  konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione.
/ Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich
poufności./
   
Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej  nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają  klauzuli poufności z uwagi na  tajemnicę przedsiębiorstwa.      
  
Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona.

Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących  ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

XV. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za­mó­wie­nia.
2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców  pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za 
wykonanie umowy .
2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy  z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2  i spełniają wymogi  art.22 ust.1 ustawy .

  • W zakresie doświadczenia wykonawcy wspólnie musza udowodnić, że spełniają warunek udziału w postępowaniu tj.: wykonali minimum 2 roboty  polegające na wykonaniu kotłowni gazowych odpowiadające wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia.
  •  zatrudnią przy wykonywaniu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych  obejmujące instalacje gazowe .
  • oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
  • wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają zgodnie z art. 23 ust.2  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców.
  • wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą  występującym jako  pełnomocnik  pozostałych

XVI. Wykluczenie wykonawców z udziału w postępowaniu:

1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewyko­nując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
  • wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego
  • wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro­wotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze­widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko­nania decyzji właściwego organu;
  • osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  • spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  • spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  • spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
  • osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
  • podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  • nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych
  •  nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3.  Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

XVII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje mają być przekazywane pisemnie, faksem.

2. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz informacji za pomocą   faksu każda ze stron na żądanie drugiej  niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

XVIII. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków  zamówienia:

1. Wykonawca może pisemnie, faksem zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych  warunków zamówienia.
Prośbę o wyjaśnienia należy przesłać na adres:

Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9
ul. Harenda 21
34-500 Zakopane
Dopisek : dotyczy  przetargu na kotłownię
nr faxu: 0.18/2068277

2. Zamawiający obowiązany jest niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.

3. Zamawiający jednocześnie przesyła treść wyjaśnień wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.
Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamieszcza na stronie internetowej  www.sp9zakopane.pl

4. Zmiany w treści SIWZ

  • W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść niniejszej SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał niniejszą SIWZ.
  • Modyfikacja treści niniejszej SIWZ nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, a także warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania.
  • Modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
  • Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści niniejszej SIWZ.
  • O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazał niniejszą SIWZ.
  • Zamawiający informacje o modyfikacji siwz zamieści na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl
5. Zebranie Wykonawców

Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców

XIX. Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami:

Mgr Piotr Kyc - Dyrektor Szkoły ul.Harenda 21 telefon/ faks; 0-182068277

XX. Termin związania ofertą:

1. Wykonawca jest związany ofertą licząc 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XXI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.
2. Oferta ma być napisana w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia załączone do oferty mają być sporządzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3. Oferta powinna być napisana ( zgodnie z wzorem oferty stanowiącym załącznik do    niniejszej specyfikacji) na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą
i czytelną techniką.
4. Oferta powinna być podpisana przez upoważnioną osobę pod rygorem jej nieważności.
5. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się:

  • osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych;
  • osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
  • osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby,            o których mowa powyżej, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony przez wykonawcę   musi być dołączone do oferty.

6. Oferta powinna zawierać datę jej sporządzenia .
7. Zaleca się aby wszystkie strony były spięte /zszyte/ w sposób zabezpieczający przed  dekompletacją oferty, a każda strona oferty powinna być ponumerowana kolejnymi      numerami.
8. Wszelkie poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz zaparafowane przez uprawnioną osobę.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

XXII. Termin i miejsce składania ofert.

1. Oferty należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie.

2. Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona pieczęcią wykonawcy lub dokładnym adresem do korespondencji i oznaczona hasłem:
" Przetarg nieograniczony -  modernizacja kotłowni SzP nr 9 " Nie otwierać przed  26 marca 2007 r. godzina 12.00

3. W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, p. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nieotwarcie w trakcie sesji otwarcia.

4. Oferty należy składać w  Sekretariacie szkoły ul. Harenda 21
 
5. Termin składania ofert upływa w dniu 26 marca 2007r. o godz.11.00

6. Oferty, które wpłyną po terminie składania ofert, zostaną zwrócone bez otwierania kopert wewnętrznych po upływie terminu przewidzianego na składanie protestu.

7. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty

1) Skuteczność zmian lub wycofania złożonej oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert.

2) Zmiana złożonej oferty.
Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
Odpowiednio opisane koperty(paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku "ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej "ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem "zmiana nr .....".

3) Wycofanie złożonej oferty.
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy.
Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę(paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE".

XXIII. Termin otwarcia ofert:

1. Otwarcie ofert odbędzie się w 26 marca 2007 r. o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego, Zakopane, Harenda 21, p.nr 2

2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.

    3. Do wiadomości obecnych zostanie podana:
-     kwota,  jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

  • imię i nazwisko lub firma (nazwa) i adres wykonawcy,
  • cena  netto i brutto podana w ofercie za całość  robot objętych postępowaniem,
  • termin  wykonania robót,
  • okres gwarancji,
  • termin płatności faktury.

4. Informacje powyższe przekazuje się niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

XXIV. Opis sposobu obliczenia ceny  oferty:

      • Cena oferty  ma  być podana w złotych polskich.. Cena - należy przez to rozumieć cenę  w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 oraz z 2003 r. Nr 137, poz. 1302).
      • Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarach robót. Cena  ma być wyliczona jako cena  kosztorysowa netto plus obowiązujący  podatek VAT  i wynikająca  z  zsumowania tych dwóch pozycji cena  kosztorysowa brutto. Ceny należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Cena całkowita podana przez wykonawcę nie będzie podczas wykonywania umowy podlegała waloryzacji.
      • Cena ma obejmować wszystkie  roboty, dostawy i usługi objęte  zamówieniem bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
      • Rozliczenie   wykonanych prac  dokonane   będzie w złotych polskich

 XXV.  Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.

        1. Cena  brutto    -100 %

( im niższa  cena   brutto    tym wyższa ilość  punktów w skali 100 punktowej, pozostałe  proporcjonalnie mniej)

       Ocena ofert będzie dokonana wg następującej zasady:

C- Kryterium ceny
Cn - najniższa oferowana cena   brutto spośród ważnych  ofert
Cb -  cena  brutto  oferty badanej

            Cn
C=  ------------- x  100
          Cb

3. Za ofertę najkorzystniejszą    zostanie uznana oferta z  najwyższą    ilością punktów  w skali  100 punktowej

4. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego, Zamawiający zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług  w zakresie dotyczącym  wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w  niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek  wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5. Zamawiający w celu wyboru najkorzystniejszej oferty nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej 

6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz w oparciu o art.88  ustawy omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym     wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

8. Jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie omyłek rachunkowych oferta zostanie odrzucona.

XXVI. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik  nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

1. Zawarcie umowy  z wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą nastąpi  w terminie podanym w zawiadomieniu  o wyborze oferty najkorzystniejszej.
2. Termin ten może ulec zmianie w przypadku złożenia przez któregoś z wykonawców protestu. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania  protestacyjnego.

XXVII Informacja  o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia  umowy w sprawie zamówienia  publicznego

Wykonawcy wspólnie  uczestniczący w postępowaniu, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą  zobowiązani są do przedstawienia umowy  regulującej współpracę  wykonawców.

XXVIII  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania robot

XXIX. Podwykonawcy
W oparciu o art. 36 ust.4  ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda  wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- należy wypełnić stosowne oświadczenie  zawarte w  druku oferty załącznik nr 3 do niniejszej siwz

XXX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia:

  1. Środkiem ochrony prawnej przysługującym wykonawcom w niniejszym   postępowaniu jest protest.
  1. Protest przysługuje wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.
  1. Umotywowany protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu(okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
  1. Szczegółowe regulacje dotyczące protestu znajdują się w Dziale VI Środki ochrony prawnej ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do niniejszej siwz:

nr 1 - dokumentacja projektowo-kosztorysowa (projekt techniczny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót-przedmiar robót
nr 2- wzór druku oferty
nr 3 - wzór umowy
nr 4 - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nr 5 - doświadczenie zawodowe wykonawcy
nr 6 - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami 1-6 

                                                         
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia zatwierdzam: dyrektor szkoły mgr PIotr Kyc

Zakopane, 08-03-2007 r

Wersja do druku w word...

 

34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 01820 68277, fax. 01820 68277
©KYC
Aktualne wiadomoœci powiększ strona 1 strona 2 strona 3 strona 4 strona 5 strona 7 strona 8 strona 9 strona 9 strona 10 strona 11 strona 12 strona 13 strona 14 strona 16 strona 17