dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
PRZETARG - BOISKO WIELOFUNKCYJNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9
W ZAKOPANEM
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA     |    13-06-2011'      

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 97462-2011 z dnia 2011-04-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Zakopane
Zakres robót obejmuje:wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową,wykonanie korytowania istniejącej podbudowy,wykonanie podbudowy piaskowo - tłuczniowej, wykonanie odwodnienie drenażu boiska, wykonanie betonowej...
Termin składania ofert: 2011-05-18

Zakopane: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im.Jana KAsprowicza w Zakopanem, ul.Harenda 21
Numer ogłoszenia: 155718 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97462 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza, ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im.Jana KAsprowicza w Zakopanem, ul.Harenda 21.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową - wykonanie korytowania istniejącej podbudowy - wykonanie podbudowy piaskowo - tłuczniowej - wykonanie odwodnienie drenażu boiska - wykonanie betonowej płyty zbrojonej siatka stalową - wykonanie nawierzchni poliuretanowej - wykonanie piaskownicy do skoku w dal - montaż urządzeń boiska - wykonanie ogrodzenia boiska - wykonanie opaski z kostki betonowej - wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.23.31.61-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BELLSPORT Grzegorz Leszczyński, ul. Hutnicza 9, 41-908 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 450650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347752,25
  • Oferta z najniższą ceną: 347752,25 / Oferta z najwyższą ceną: 420084,52
  • Waluta: PLN.

WYNIKI PRZETARGU NIOGRANICZONEGO NA WYKONANIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO     |  20.05.2011'        

    Zakopane, dnia 20 maja  2011 r.

 WSZYSCY               

Dotyczy: wybór oferty najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na  wykonaniu boiska wielofunkcyjnego  przy  Szkole  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem

Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655, z późn. zm. zwanej w dalszej części "ustawą" lub "Pzp" ), którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem  zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez  Firmę:
    
BELLSPORT Grzegorz Leszczyński
ul. Hutnicza 9
41-908 Bytom
cena netto :  347.752,25 zł     
VAT 23%   :    79.983,02 zł
cena  brutto :  427.735,27 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego zawarte w siwz, a cena oferty jest najkorzystniejsza z pośród wszystkich ważnych złożonych ofert i mieści się  w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zamówienia.

 Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.

 L.p.

 Nazwa firmy i adres wykonawcy

Ilość  punktów w skali 100 punktowej w kryterium cena brutto - 100%

 

1

BELLSPORT Grzegorz Leszczyński
ul. Hutnicza 9
41-908 Bytom
cena  brutto oferty:  427.735,27     zł

 

100
 

 

2

"Grand" ZUPH Andrzej Grygiel
Jasienna 200
33-322 Korzenna
cena brutto oferty : 464.285,58  zł    

 
92,12

 
  3

NOVA SPORT Sp. z o.o.
al. Wojska Polskiego 31/5
70-475 Szczecin
cena brutto : 467.531,28    zł 

 

91,48
 

 
  4

Firma Wielobranżowa "Z Kamieńca " Michał Zubek
ul. Jana Pawła II 180a
Biały Dunajec
cena brutto oferty : 495.933,20  zł  

 

 86,24

 

  5

Firma Budowlana KUROS Katarzyna Skupień
Suche 102
34-520 Poronin
cena brutto oferty : 516.703,96  zł 

 

82,78

W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Nie odrzucono żadnej oferty.  

  Zgodnie z Rozdziałem 2 Działu VI ustawy Prawo zamówień publicznych wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął, lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
  Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.

Zgodnie z art. 92,ust. 1 pkt.4 ustawy informuję., że umowa o zamówienie publiczne może być zawarta po dniu 31 maja 2011 roku.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 20 maja 2011 roku.


ZAPYTANIA OFERENTÓW - ODPOWIEDZI ZAMAWIAJACEGO     |   10-05-2011'       

 Zamawiający informuje, że wpłynęły zapytania od Oferentów dotyczące postępowania przetargowego: "Budowa szkolnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21."

ZAPYTANIE 1

W specyfikacji technicznej zamawiający określa parametry nawierzchni
poliuretanowej. Parametry te są spełnione przez jednego producenta na świecie(firmę Conica), który sprzedaje swoje produkty jedynie kilku firmom w Polsce. Praktyka ta zapewnia bardzo wysokie ceny poliuretanu na każdym obiekcie, na którym jest stosowana.
Jednocześnie wymagane parametry przekraczają kilkukrotnie wymagania stawiane przez polską (opartą na europejskiej) normie. Zawierają również parametry, które w tej normie nie są ujęte, ze względu na ich znikomy wpływ na warunki użytkowania nawierzchni (są to parametry badane przez ITB kilka lat temu, kiedy nie istniała zharmonizowana norma).Nawierzchnie poliuretanowe innych wiodących na polskim rynku producentów są szeroko stosowane na całym świecie i nie odbiegają w
najmniejszym stopniu od nawierzchni firmy Conica. Wszystkie podniesione do granic możliwości parametry służą tylko i wyłącznie wyeliminowaniu konkurencji - nikt nie jest w stanie odczuć różnicy w użytkowaniu nawierzchni różnych producentów wykonanych w tej samej technologii (różnice są odczuwalne w przypadku profesjonalnych nawierzchni lekkoatletycznych, ale do takich nie należą nawierzchnie wykonane w technologii wybranej przez zamawiającego).

Powyższe fakty powodują, że zamawiający w rażący sposób ogranicza
wolną konkurencję i zapewnia sobie wysoką cenę nawierzchni poliuretanowej. Minimalne parametry zawarte w normie PN-EN 14877:2008 zapewniają, że nawierzchnia będzie posiadała wystarczająco dobre parametry, dlatego prosimy aby zamawiający zrezygnował z minimalnych parametrów określonych w odpowiedzi lub znacząco je zmniejszył.

Zapytanie 2

 W projekcie (część opisowa) Zamawiający opisuje rygorystycznie parametry nawierzchni poliuretanowej wskazując w ten sposób na jednego producenta, taki zapis uniemożliwią zaproponowanie innym oferentom nawierzchni równoważnych, jest to sprzeczne z zasada uczciwej konkurencji, która musi być przestrzegana zgodnie z ustawa o Zamówieniach Publicznych. Dodatkowo minimalne parametry nawierzchni poliuretanowej podane w obu dokumentach są rozbieżne.
W z związku z powyższym proszę o ujednolicenie projektu i dopuszczenie nawierzchni poliuretanowej o parametrach podanych w tabeli, dodam, że produkt posiada rekomendację ITB. Atest PZH, oraz Certyfikat IAAF

Odpowiedz Zamawiającego:

W odpowiedzi na zapytania Oferentów Zamawiający informuje:

Dopuszcza się zastosowanie nawierzchni poliuretanowej o poniżej przedstawionych parametrach:

1. Grubość 13 +/- 1mm

2. Wytrzymałość na rozciąganie 0,85 MPa

3. Wydłużenie wzgl. przy rozciąganiu 70%

4. Wytrzymałość na rozdzieranie min. 110 N

5. Ścieralność, aparat Tabera 1,07 g

6. Ścieralność, aparat Stuttgart
7. Odporność na działanie zmiennych cykli Hydrotermicznych:

- wygląd bez zmian

- przyrost masy max. 0,5%

- spadek wytrzymałości na rozciąganie 0,0%

9. Mrozoodporność:

-
wygląd powierzchni bez zmian

- przyrost masy max. 0,5%

-spadek wytrzymałości na rozciąganie max. 5,0

10. Przyczepność do podłoża i między warstwowa min. 0,65

11. Odporność na uderzenie 550 m2 50 mm2

12. Współczynnik poślizgu:

- w stanie suchym >/= 0,40

- w stanie mokrym >/= 0,35

13. Twardość Shore'a typ A 60 +/- 5

14. Deformacja pionowa w 23°C 1,37 mm

15. Nasiąkliwość
16. Odporność na starzenie, stopnie skali szarej 4 - 5


Pozostałe parametry bez zmian.


 Pomimo zmiany parametrów Zamawiający zaleca dostosować się do określonych wcześniej wartości. Zaznacza przy tym, iż bezzasadne jest twierdzenie, jakoby manipulował on wymaganiami dotyczącymi parametrów technicznych i wymaganiami dla dokumentów dla nawierzchni poliuretanowych, dopuszczając do oferowania tylko jeden rodzaj nawierzchni poliuretanowej. Zamawiający wyjaśnia, iż w żaden sposób nie ogranicza konkurencyjności postępowania.
W treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający wskazał minimalne parametry techniczne, jakie winna posiadać zamawiana nawierzchnia sportowa i dopuścił do zaoferowania nawierzchnie o parametrach nie gorszych, niż wskazanych jako minimalne.
Zamawiającemu, zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych, służy prawo określania właściwości technicznych i technologicznych, jakie powinna spełniać realizowana inwestycja. Określenie minimalnych wymaganych parametrów ma na celu zapewnienie Zamawiającemu gwarancji wysokiej jakości materiału, z którego będzie wykonana nawierzchnia sportowa boiska.
Ponadto Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na roboty budowlane, a nie dostawę materiałów, zatem oferentami są podmioty wykonawcze, a nie producenci nawierzchni sportowych.
Fakt ten jednoznacznie wskazuje na to, że Zamawiający tym bardziej nie ogranicza konkurencyjności niniejszego postępowania, gdyż na rynku polskim, jak i rynkach krajów Unii Europejskiej działa wiele firm wykonawczych, mogących ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Każdy z potencjalnych wykonawców może zatem zwrócić się do producentów nawierzchni spełniających wskazane parametry o ich dostarczenie.


Przetarg nieograniczony na wykonanie boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem

Zakopane, 29 kwietnia 2011 roku

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO
Biuletyn Zamówień Publicznych   nr 97462-2011 z dnia   29.04.2011r

 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 206.000 Euro prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm)

    1. Pełna nazwa zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza
Harenda 21, 34-500 Zakopane
tel/fax 018 20-68-277, e-mail: sp9zakopane@poczta.onet.pl

Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21. 
Zakres robót obejmuje:

  • wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
  • wykonanie korytowania istniejącej podbudowy
  • wykonanie podbudowy piaskowo - tłuczniowej
  • wykonanie odwodnienie drenażu boiska
  • wykonanie betonowej płyty zbrojonej siatka stalową
  • wykonanie nawierzchni poliuretanowej
  • wykonanie piaskownicy do skoku w dal
  • montaż urządzeń boiska
  • wykonanie ogrodzenia boiska
  • wykonanie opaski z kostki betonowej
  • wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) CPV: 45212221-1,CPV: 45111200-0,CPV: 45342000-6, CPV: 45233161-5

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia:
    począwszy od dnia podpisania umowy do 15 września 2011r

5. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

   - cena brutto za całość prac - 100%

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
    w zakresie procedury i przedmiotu zamówienia:
    mgr Piotr Kyc - dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8. Zamkniętą i zabezpieczoną ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem zaadresowaną do zamawiającego i oznaczoną hasłem:

" Przetarg nieograniczony - oferta na budowę boiska wielofunkcyjnego  przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem "
"Nie otwierać przed 18 maja 2011 r. godzina 13.30

9. Termin składania ofert upływa dnia  18 maja 2011 r. o godzinie  11.00

10. Otwarcie ofert, w którym mogą uczestniczyć wykonawcy nastąpi w budynku Szkoły   Podstawowej Nr 9, sala nr 2,  34-500 Zakopane w dniu 18 maja  2011 r. o godzinie  13.30

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu ostatecznego terminu   składania ofert.

12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w sekretariacie Szkoły  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem na osiedlu  Harenda 21, od poniedziałku do piątku w  godz. 8.00 - 13.00, lub za zaliczeniem pocztowym.
     Specyfikacje można również uzyskać na stronie internetowej szkoły pod adresem: www.sp9zakopane.pl
 
13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację zamówienia
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej wykonał co najmniej 1 zadanie o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonywał roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska sportowego o nawierzchni  z  poliuretanu  i wartość tych robót była nie mniejsza niż  400.000  brutto 
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że :zapewni kierowanie robotami przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa,
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym 
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Potencjał finansowo - ekonomiczny
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia,  w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.

Dyrektor szkoły

                                                                                                                   Mgr Piotr Kyc

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 29 kwietnia 2011  roku

  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - boisko wielofunkcyjne - całość /PDF/  
Zał.nr 1  Dokumentacja techniczna  
  - Opis projektu /PDF/  
  - Projekt - część rysunkowa /PDF/  
  - Rysunki detali /PDF/  
  - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych /PDF/  
  - Przedrmiar robót /PDF/  
     
Zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału /WORD/  
Zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia /WORD/  
Zał. nr 3 druk oferty /WORD/  
Zał. nr 4 wzór umowy /PDF/  
Zał. nr 5 doświadczenie zawodowe wykonawcy /WORD/  
Zał. nr 6 wykaz osób /WORD/  
Zał. nr 7 oświadczenie wykonawców wspólnych /WORD/  
Zał. nr 8 oświadczenie o podwykonawcach /WORD/  
     

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W BZP     |   29-04-2011'       

Zakopane: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21.
Numer ogłoszenia: 97462 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza , ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9zakopane.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp9zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje:wykonanie rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową,wykonanie korytowania istniejącej podbudowy,wykonanie podbudowy piaskowo - tłuczniowej, wykonanie odwodnienie drenażu boiska, wykonanie betonowej płyty zbrojonej siatka stalową, wykonanie nawierzchni poliuretanowej, wykonanie piaskownicy do skoku w dal,montaż urządzeń boiska,wykonanie ogrodzenia boiska,wykonanie opaski z kostki betonowej, wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 45.23.31.61-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto szkoły w Bank PKO SA nr konta 72 1240 4748 1111 0010 3320 9051 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 18 maja 2011r. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert 18 maja 2011r. do godz. 11.00 w Sekretariacie szkoły - Harenda 21 w Zakopanem UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony,jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej wykonał co najmniej 1 zadanie o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonywał roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska sportowego o nawierzchni z poliuretanu i wartość tych robót była nie mniejsza niż 400.000 brutto Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że zapewni kierowanie robotami przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp9zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza Harenda 21, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza, Harenda 21, 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC