Zakopane,06.07.2023 r
SP9 271.04.2023
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: " Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap dwururowy w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".
opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest " Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap dwururowy w Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".
Zakres prac obejmuje:
- Rozebranie starych śniegołapów
- Naprawa obróbek blacharskich, wyprostowanie, polutowanie drobnych uszkodzeń, wstawienie małych łatek na powierzchni do 0,01m2
- Montaż certyfikowanego śniegołapu dwururowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 18.00.
Termin składania ofert: 13.07.2025 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2023 r. o godzinie 11.15 , sala nr 2 w siedzibie zamawiającego.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500 Zakopane w godzinach 8.30 - 14.00 - dotyczy wersji pisemnej.
Forma składania ofert: pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl , dopuszcza się składanie ofert pisemnie - osobiście lub listem poleconym.
Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową brutto - załącznik nr 2
- Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 3
- W przypadku zatrudniania przez Oferenta podwykonawców wypełniony - załącznik nr 4
- Wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5
- Podpisana klauzula informacyjną z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 6
W/w dokumenty są dostępne na stronie: www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za wykonanie prac naprawczych.
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną na wskazany przez oferentów adres e-mail.
Termin wykonania prac: do 30 września 2023 r
Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020 z dnia 28.12.2020 r.
Ogłoszenie PDF |