dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto

Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap  dwururowy w   Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem". 

       

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 





INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY     |   13-07-2023       

Zakopane, 13.07.2023 r.

Sp9.271.04.2023

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem była: " Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap  dwururowy w   Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".   

Złożono w terminie 2  oferty:

Oferta nr 1

Firma FUPH JARZĄBEK
Bustryk 30b
34-521 Ząb

19.500 zł netto
23.985 zł brutto

Oferta nr 2

Mirosław Król
Blacharstwo Budowlane Remonty
34-500 Zakopane, Bilinówka 30a

18.100 zł netto
22.263 zł brutto

Dokonano wyboru oferty nr 2 :

Mirosław Król
Blacharstwo Budowlane Remonty
34-500 Zakopane, Bilinówka 30a

18.100 zł netto
22.263 zł brutto


Dyrektor Szkoły

Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpił zgodnie z Regulaminem wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020  z dnia 28.12.2020 r


OGŁOSZENIE I ZAMÓWIENIU     |     06.07.2023      

Zakopane,06.07.2023 r   

SP9 271.04.2023

OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: " Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap  dwururowy w   Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".    

 
opis zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest  " Wymiana uszkodzonych śniegołapów na certyfikowany śniegołap  dwururowy w   Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".   

Zakres prac obejmuje:

  • Rozebranie starych śniegołapów
  • Naprawa obróbek blacharskich, wyprostowanie, polutowanie drobnych uszkodzeń, wstawienie małych łatek na powierzchni do 0,01m2
  • Montaż certyfikowanego śniegołapu dwururowego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych

które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/ 
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 18.00.

Termin składania ofert: 13.07.2025 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert  nastąpi w dniu 13.07.2023 r.  o godzinie 11.15 , sala nr 2  w siedzibie zamawiającego.   
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 14.00 -  dotyczy wersji pisemnej.     
Forma składania ofert: pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl , dopuszcza się składanie ofert pisemnie - osobiście lub listem poleconym.
Oferta powinna zawierać:

  • Ofertę cenową brutto - załącznik nr  2
  • Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej -  załącznik nr 3 
  • W przypadku zatrudniania przez Oferenta  podwykonawców wypełniony - załącznik nr 4
  • Wypełniony wzór umowy - załącznik nr  5
  • Podpisana klauzula informacyjną  z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 6

 W/w dokumenty są dostępne na stronie: www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za wykonanie prac  naprawczych.   
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną  na wskazany  przez oferentów  adres e-mail.  

Termin wykonania prac: do 30 września 2023 r

Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.

 
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto   wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020  z dnia 28.12.2020 r.
 

Ogłoszenie PDF



34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC