dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto

" Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem"   

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 




Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego   29.04.22   

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem była: "Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".   

Złożono w terminie 3 oferty.

Zobacz wyniki postępowania /PDF/  

Dyrektor Szkoły
Piotr Kyc


OGŁOSZENIE  |   20-04-2022       

Wywieszono: 20 kwietnia 2022r. 2021 roku

Zakopane, 20.04.2022 r   

SP9 271.01.2022

OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: " Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".   
 
opis zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest   " Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".   

   
Zakres prac obejmuje:

  • rozebranie ogrodzenia z siatki  
  • rozebranie słupów  
  • demontaż dwóch bram i furtki
  • wywóz złomu z terenu rozbiórki
  • wykonanie ogrodzenia wewnętrznego płyty boiska na słupkach stalowych wypełnionych panelami
  • wykonanie bramy stalowej wypełnionej siatką stalową.   

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych
nr 2 - STWiOR
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/ 
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 18.00.

Termin składania ofert: 29.04.2022 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert  nastąpi w dniu 29.04.2022 r.  o godzinie 11.15 , sala nr 2  w siedzibie zamawiającego.   
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00 -  dotyczy wersji pisemnej.     
Forma składania ofert: pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl , dopuszcza się składanie ofert pisemnie - osobiście lub listem poleconym.
Oferta powinna zawierać:

  • Ofertę cenową brutto - załącznik nr  3
  • Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej -  załącznik nr 4 
  • W przypadku zatrudniania przez Oferenta  podwykonawców wypełniony - załącznik nr 5
  • Wypełniony wzór umowy - załącznik nr  6
  • Podpisana klauzula informacyjną  z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 7

 W/w dokumenty są dostępne na stronie:  www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:  cena brutto za wykonanie prac modernizacyjnych.   
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną  na wskazany  przez oferentów  adres e-mail.  

Termin wykonania prac: do 30 lipca 2022 r

Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.

 
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto   wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020   z dnia 28.12.2020 r.
 
Ogłoszenie /PDF/

zał.nr. 1- PRZEDMIAR ROBÓT

zał.nr.2 STWiOR

zał.nr.3 - OFERTA CENOWA


zał.nr. 4- OŚWIADCZENIE O POSIADANIU UPRAWNIEŃ

zał.nr.5 -ZATRUDNIANIE PODWYKONAWCÓW


zał.nr. 6-WZÓR UMOWY

zał.nr. 7
-KLAUZULA INFORMACYJNA




34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC