Wywieszono: 20 kwietnia 2022r. 2021 roku
Zakopane, 20.04.2022 r
SP9 271.01.2022
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: " Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".
opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest " Wymiana zniszczonej części ogrodzenia boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem".
Zakres prac obejmuje:
- rozebranie ogrodzenia z siatki
- rozebranie słupów
- demontaż dwóch bram i furtki
- wywóz złomu z terenu rozbiórki
- wykonanie ogrodzenia wewnętrznego płyty boiska na słupkach stalowych wypełnionych panelami
- wykonanie bramy stalowej wypełnionej siatką stalową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych
nr 2 - STWiOR
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 18.00.
Termin składania ofert: 29.04.2022 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.04.2022 r. o godzinie 11.15 , sala nr 2 w siedzibie zamawiającego.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500 Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00 - dotyczy wersji pisemnej.
Forma składania ofert: pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl , dopuszcza się składanie ofert pisemnie - osobiście lub listem poleconym.
Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową brutto - załącznik nr 3
- Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 4
- W przypadku zatrudniania przez Oferenta podwykonawców wypełniony - załącznik nr 5
- Wypełniony wzór umowy - załącznik nr 6
- Podpisana klauzula informacyjną z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 7
W/w dokumenty są dostępne na stronie: www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za wykonanie prac modernizacyjnych.
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną na wskazany przez oferentów adres e-mail.
Termin wykonania prac: do 30 lipca 2022 r
Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020 z dnia 28.12.2020 r.
Ogłoszenie /PDF/
zał.nr. 1- PRZEDMIAR ROBÓT
zał.nr.2 STWiOR
zał.nr.3 - OFERTA CENOWA
zał.nr. 4- OŚWIADCZENIE O POSIADANIU UPRAWNIEŃ
zał.nr.5 -ZATRUDNIANIE PODWYKONAWCÓW
zał.nr. 6-WZÓR UMOWY
zał.nr. 7 -KLAUZULA INFORMACYJNA |