dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto

"  Wykonanie piaskownicy na placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".       

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 



             INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY 18.06.2023

Zakopane, 18.06.2023 r.

Sp9.271.2.2023

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem była: "  Wykonanie piaskownicy na placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".   
 

Złożono w terminie 1  ofertę.

Zobacz wyniki postępowania /PDF/  

Dyrektor Szkoły
Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpił zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej 130.000 zł netto  wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 18/2020  z dnia 28.12.2020 r


OGłOSZENIE O ZAMOWIENIU     | 06-05-2023         

Zakopane,06.06.2023 r 

SP9 271.02.2023
 

OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: "  Wykonanie piaskownicy na placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".   
 
opis zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie piaskownicy na placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem".  


Zakres prac obejmuje:

  • rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej i klinkieru drogowego
  • rozbiórka ogrodzenia drewnianego
  • wykonanie podbudowy z kruszywa
  • osadzenie kotew
  • dostawa i montaż na fundamencie urządzeń wyposażenia placu zbaw - piaskownica (poz 12 przedmiaru- nie liczyć do kosztorysu ofertowego!   

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w  załącznikach:
nr 1 - przedmiar robót budowlanych
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/ 
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 18.00.

Termin składania ofert: 15.06.2025 r. do godziny 11.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert  nastąpi w dniu 15.06.2023 r.  o godzinie 11.15 , sala nr 2  w siedzibie zamawiającego.   
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00 -  dotyczy wersji pisemnej.     
Forma składania ofert: pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl , dopuszcza się składanie ofert pisemnie - osobiście lub listem poleconym.
Oferta powinna zawierać:

  • Ofertę cenową brutto - załącznik nr  2
  • Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  posiadaniu wiedzy i doświadczenia , dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej -  załącznik nr 3 
  • W przypadku zatrudniania przez Oferenta  podwykonawców wypełniony - załącznik nr 4
  • Wypełniony wzór umowy - załącznik nr  5
  • Podpisana klauzula informacyjną  z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 6

W/w dokumenty są dostępne powyżej na stronie:  www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:  cena brutto za wykonanie prac modernizacyjnych.   
Sposób powiadomienia o wyborze oferty : informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną  na wskazany  przez oferentów  adres e-mail.  

Termin wykonania prac: do 15 sierpnia 2023 r

Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.

 Załączniki:

Załącznik nr 1 - Przedmiar robót

Załącznik nr 2 - Oferta cenowa

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o posiadniu uprawnień


Załącznk nr 4 - Podwykonawcy

Załącznik nr 5- Wzór umowy

Załącznik nr 6 - Klauzula informacyjna

Ogłoszenie





34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC