dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   
PRZETARG - SZKOLNY PLAC ZABAW WRAZ Z WYPOSAZENIEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W ZAKOPANEM W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU "RADOSNA SZKOŁA"
  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 


OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY - PLAC ZABAW   |     26-05-2011     

    Zakopane, dnia 26 maja 2011 r.
WSZYSCY                                                                                          

Dotyczy: zawarcia umowy w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na wykonaniu szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu "Radosna Szkoła" przy  Szkole  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem

Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655, z późn. zm. zwanej w dalszej części "ustawą" lub "Pzp" ), którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 9 w  Zakopanem  zamawiający zawarł w dniu 26 maja 2011 roku umowę z firmą:  

FHU ZAKODECOR
Janusz Stachoń - Koszarek
ul. Stachonie 41
34-500 Zakopane

cena netto oferty :   101.023,47 zł
cena brutto oferty: 124.258,87 zł 

Liczba otrzymanych ofert : 9
Liczba odrzuconych ofert : 2
Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113.486,85 zł
Cena wybranej oferty (bez VAT): 101.023,47 zł

Dyrektor szkoły: Piotr Kyc

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 26 maja 2011 roku


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA W BZP     |  27-05-2011        

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 76510-2011 z dnia 2011-04-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Zakopane
Zakres robót obejmuje: wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni trawiastej,wykonanie podbudowy tłuczniowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek, lub poliuretanowej,montaż urządzeń placu zabaw z bramką wejściową,...
Termin składania ofert: 2011-05-06

Zakopane: Utworzenie szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 im.Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul.Harenda 21 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 132892 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76510 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza, ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 im.Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul.Harenda 21 w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie niwelacji i korytowania istniejącej nawierzchni trawiastej, wykonanie odwodnienia, wykonanie warstw podbudowy, wykonanie warstwy wegetatywnej, wykonanie nawierzchni trawiastej wraz z nasadzeniem krzewami, wykonanie nawierzchni elastycznej z granulatu gumowego oraz poliuretanu, montaż urządzeń placu zabaw z bramką wejściową, wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.23.31.61-5, 45.34.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU ZAKODECOR Janusz Stachoń - Koszarek, ul. Stachonie 41, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113486,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101023,47

  • Oferta z najniższą ceną: 90493,70 / Oferta z najwyższą ceną: 112211,80

  • Waluta: PLN.


WYNIKI PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE PLACU ZABAW     |  10-05-2011        

    Zakopane, dnia 10 maja  2011 r.

WSZYSCY               

Dotyczy: wybór oferty najkorzystniejszej w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane polegające na  wykonaniu placu zabaw  przy  Szkole  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem

Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,poz.1655, z późn. zm. zwanej w dalszej części "ustawą" lub "Pzp" ), którego przedmiotem było wyłonienie wykonawcy  szkolnego placu zabaw  przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem   zamawiający za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez firmę:
  
FHU ZAKODECOR
Janusz Stachoń - Koszarek
ul. Stachonie 41
34-500 Zakopane

cena netto:   101.023,47 zł
VAT 23% :    23.235,40 zł
cena  brutto: 124.258,87 zł 

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego zawarte w siwz a cena oferty jest najkorzystniejsza z pośród wszystkich ważnych złożonych ofert i  mieści się  w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 9 ofert z czego 2 oferty podlegały odrzuceniu na podstawie na podstawie art.89 ust 1, pkt. 2 ustawy, ponieważ w kosztorysach ofertowych wystąpiły błędy.    

 Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.

 

L.p.

 

Nazwa firmy i adres wykonawcy

Ilość  punktów w skali 100 punktowej                  w kryterium
cena brutto - 100%

 

1

FHU ZAKODECOR
Janusz Stachoń - Koszarek
ul. Stachonie 41
34-500 Zakopane
cena  brutto oferty: 124.258,87  zł

 

100
 

 

2

COLOR- SPORT Adam Wilk
ul. Warszawska 299
43-155 Bieruń
cena brutto:  127305,97  zł  

 

97,60

 
 
    3

STAN Zakład Remontowo - Budowlany
Bieniek Stanisław, Bieniek Andrzej Sp. jawna
ul. Kościuszki 145
34-530 Bukowina Tatrzańska
cena  brutto: 128193,52  zł 

 

 
96,93
 

 

4

REMBUD sp. z o.o. w organizacji
ul. Łużycka 16
44-100 Gliwice
cena brutto: 131856,00 zł 

 

 94,23

 

5

NM Group sp. z o.o.
Ul. Ks. Meiera 20a/41
31-236 Kraków
cena brutto: 134551,36  zł 

 

92,35

 

6

GARDEN DESIGNERS
Mirosław Derkacz
Ul. Poligonowa 2B/40
20-817 Lublin
cena brutto: 138020,52 zł 

 

90,02

 

7

OLFA Olaf Borek
Ustronna 313
38-406 Odrzykoń
cena brutto: 139631,13 zł 

 

88,99

 

POUCZENIE

Zgodnie z Rozdziałem 2 Działu VI ustawy Prawo zamówień publicznych wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy można wnieść protest do zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość   o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się  z jego treścią. Zgodnie z art. 92,ust. 1 pkt.4 ustawy informuję., że umowa o zamówienie publiczne może być zawarta po dniu 25 maja 2011 roku.

Dyrektor Szkoły

Piotr Kyc

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 10 maja 2011 roku

 


PRZETARG - PLAC ZABAW - ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI |20-04-2011    

 Informujemy, że do Zamawiającego wpłynęły zapytania dotyczące przetargu nieograniczonego na "Utworzenie szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem w ramach rządowego programu Radosna Szkoła". Zapraszamy do zapoznania się z treścią korespondencji.


Zapytanie oferenta

1. Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie w urządzeniach zabawowych konstrukcji z   drewna klejonego warstwowo, toczonego cylindrycznie o śr.100 mm co eliminuje do minimum tendencje e do powstawania szczelin w wyniku zmieniaj całych się warunków atmosferycznych, jako rozwiązania równoważnego?

Odpowiedź Zamawiającego: Ze względu na położenie szkoły i specyficzne warunki atmosferyczne (klimatgórski) zamawiający wymaga ,aby główne elementy konstrukcyjne nośne urządzeń zabawowych były z profili stalowych. Wobec powyższego nie dopuszcza zastosowania w urządzeniach zabawowych konstrukcji z drewna klejonego warstwowo, toczonego cylindrycznie.


Zapytanie oferenta

  1. W przypadku wyboru nawierzchni wylewanej, prosimy o podanie systemu, który ma być zastosowany na placach zabaw np.: system składający się z maty gumowej i warstwy wierzchniej użytkowej EPDM.
  2. Informujemy, że na placach zabaw kryterium określającym standard zamawianej nawierzchni bezpiecznej nie jest jej grubość lecz parametr HIC. Ze względu na to, że różne nawierzchnie przy różnych grubościach posiadają wymagany przez Państwa HIC - 2 m prosimy o dopuszczenie nawierzchni o innej grubości nawierzchni niż 60 mm.
  3. Czy zamawiający, tak jak Ministerstwo Edukacji Narodowej - Uchwała Rady Ministrów z dnia 4 października 2010 roku dopuszcza nawierzchnię: gumową w kolorze pomarańczowym w odcieniu innym/zbliżonym do PANTONE: 125C,RAL2011-Tietorange, oraz nawierzchnię typu tartan w kolorze niebieskim w odcieniu innym/zbliżonym do PANTONE: 540C,RAL 5003 - SAPHIRBLAU

Odpowiedź Zamawiającego
 Ad 1
Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni wylewanej, np. system składający się z maty gumowej i warstwy wierzchniej użytkowej EPDM. Warunkiem jest, że w/w systemy są dopuszczone na placach zabaw, w tym w szczególności realizowanych w ramach rządowego programu "Radosna Szkoła".
Ad 2
 Zamawiający informuje, że dopuszcza się nawierzchnie o innej grubości niż 60 mm, lecz musi ona spełniać warunek zabezpieczenia przed upadkiem wys. HIC 2m.
AD 3
Zamawiający informuje, że projekt placu zabaw został wykonany przed podjęciem uchwały przez RM w dniu 04.10.2010. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza nawierzchnię: gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu innym/zbliżonym do PANTONE: 125C,RAL2011-Tietorange, oraz nawierzchnię typu tartan w kolorze niebieskim w odcieniu innym/zbliżonym do PANTONE: 540C,RAL 5003 - SAPHIRBLAU

W odniesieniu do  pkt.  1,2,3 Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania placu musi przedstawić wszelkie dokumenty (atesty, aprobaty, certyfikaty, itp.) dopuszczające materiały do zastosowania na placach zabaw, w tym w szczególności muszą one spełniać parametry programu "Radosna Szkoła"

Zapytanie oferenta:

  1. W projekcie budowy urządzenia mogą być wykonane z drewna sosnowego bez rdzeniowego  o przekroju kwadratowym lub z profili zamkniętych zaś w wykazie urządzeń są one opisane tylko jako urządzenia metalowe. Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie zarówno profile drewniane bądź metalowe?
  2. Opis zestawu dwuwieżowego przedstawiony w projekcie budowy różni się od zestawu w wizualizacji placu zabaw. Czy ma się kierować oferent podczas przygotowania wyceny?
  3. Czy zestaw gimnastyczny można zastąpić innym o podobnym zastosowaniu?

Odpowiedź Zamawiającego

Ad 1
 Ze względu na położenie szkoły i specyficzne warunki atmosferyczne  (klimat górski) zamawiający wymaga, aby główne elementy konstrukcyjne nośne urządzeń zabawowych były  z profili stalowych. Wobec powyższego nie dopuszcza zastosowania w urządzeniach zabawowych konstrukcji z drewna.

AD 2
Wizualizacja ma charakter wyłącznie poglądowy (nie uwzględnia szczegółów i detali urządzeń). Oferent podczas przygotowywania wyceny ma się kierować projektem budowlanym  - wykazem urządzeń.

AD 3
Ze względu iż wniosek został zatwierdzony do dofinansowania prze MEN  nie dopuszcza się zastępowania zestawu gimnastycznego innym, o podobnym zastosowaniu.

Uwaga powyższa odnosi się również do innych elementów wyposażenia placu zabaw.

 
 


UWAGA - ZMIANA W SIWZ - PLAC ZABAW     |     20-04-2011'     
Numer ogłoszenia: 85440 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 76510 - 2011 data 13.04.2011 r.

Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza, ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, fax. 0-18 2068277.

Zamawiający informuje, że zmianie uległa SIWZ w części dotyczącej przedmiaru robót. Zmianie uległo:
  1. Wykreślono pozycję 32d.7 kalkulacja własna. "Montaż piaskownicy drewnianej z osłoną szt. 1,00"
  2. W zestawieniu materiałów wykreślono "piaskownica drewniana kryta"
  3. W pozycji 13d.4 KNR 2-23 0309-01 dopisano ANALOGIA i uzupełniający opis:
  "-analogia-tuleje osadzone w betonie do mocowania płotu" Pozostałe pozycje i zestawienia bez zmian.

Pobierz zmieniony przedmiar


Przetarg nieograniczony nawykonanie szkolnego placu zabaw

Zakopane, 13  kwietnia 2011 roku

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o WARTOŚCI PONIŻEJ 206.000 EURO
Biuletyn Zamówień Publicznych   nr 76510-2011 z   13.04.2011r

 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 206.000 Euro prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm)

    1. Pełna nazwa zamawiającego:
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza
Harenda 21, 34-500 Zakopane
tel/fax 018 20-68-277, e-mail: sp9zakopane@poczta.onet.pl

Przedmiotem zamówienia jest budowa szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21 w ramach rządowego programu "Radosna Szkoła".
Zakres robót obejmuje:

  •  wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni trawiastej,
  •  wykonanie podbudowy tłuczniowo - piaskowej,
  •  wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek, lub poliuretanowej,
  •  montaż urządzeń placu zabaw z bramką wejściową,
  •  wykonanie nasadzeń zieleni,
  • wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej.

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)  
455111000-8, CPV:45232452-5, CPV: 45112723-9,CPV: 45233200-1, CPV: 37535200-9, CPV: 45112710-5,CPV: 45212130-6

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Wymagany termin wykonania zamówienia:
    począwszy od dnia podpisania umowy do 29 lipca 2011r

5. Kryteria wyboru oferty n jkorzystniejszej:

   - cena brutto za całość prac - 100%

6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
    w zakresie procedury i przedmiotu zamówienia:
    mgr Piotr Kyc - dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem.

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

8. Zamkniętą i zabezpieczoną ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem zaadresowaną do zamawiającego i oznaczoną hasłem:

" Przetarg nieograniczony - oferta na budowę placu zabaw wraz z wyposażeniem   przy Szkole Podstawowej Nr 9 w Zakopanem w ramach programu "Radosna Szkoła"
"Nie otwierać przed 6 maja 2011 r. godzina 13.30

9. Termin składania ofert upływa dnia  6 maja 2011 r. o godzinie  11.00

10. Otwarcie ofert, w którym mogą uczestniczyć wykonawcy nastąpi w budynku Szkoły   Podstawowej Nr 9, sala nr 2,  34-500 Zakopane w dniu 6 maja  2011 r. o godzinie  13.30

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu ostatecznego terminu   składania ofert.

12. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w sekretariacie Szkoły  Podstawowej Nr 9 w Zakopanem na osiedlu  Harenda 21, od poniedziałku do piątku w  godz. 8.00 - 13.00, lub za zaliczeniem pocztowym.
     Specyfikacje można również uzyskać na stronie internetowej szkoły pod adresem: www.sp9zakopane.pl
 
13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację zamówienia
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków:
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Wiedza i doświadczenie:
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej wykonał co najmniej 1 zadanie o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonywał roboty budowlane polegające na wykonaniu  placu zabaw dla dzieci o nawierzchni elastycznej amortyzującej upadki z wysokości min.1,5 m, i wartość tych robót była nie mniejsza niż 100.000  brutto 
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że :zapewni kierowanie robotami przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa,
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym 
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia,w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Potencjał finansowo- ekonomiczny
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Z treści przedłożonych     dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.


Dyrektor szkoły

                                                                                      Mgr Piotr Kyc

Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 13 kwietnia 2011  roku

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - szkolny plac zabaw - całość /PDF/  
Zał.nr 1  Dokumentacja techniczna  
  - Opis projektu /PDF/  
  - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych /PDF/  
  - Rysunki, rzut sytuacyjny,wizualizacja,wykaz urządzeń /PDF/  
  - Rysunek - rzut placu zabaw /PDF/  
  - Przedmiar robót /PDF/  
     
Zał. nr 2 oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału /WORD/  
Zał. nr 2a oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia /WORD/  
Zał. nr 3 druk oferty/WORD/  
Zał. nr 4 wzór umowy /PDF/  
Zał. nr 5 doświadczenie zawodowe wykonawcy/WORD/  
Zał. nr 6 wykaz osób/WORD/  
Zał. nr 7 oświadczenie wykonawców wspólnych /WORD/  
Zał. nr 8 oświadczenie o podwykonawcach /WORD/  
     

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W BZP     |   13-04-2011'       

Zakopane: Utworzenie szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21. w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.
Numer ogłoszenia: 76510 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kasprowicza , ul. Harenda 21, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2068277, faks 0-18 2068277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp9zakopane.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sp9zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem, ul. Harenda 21. w ramach rządowego programu Radosna Szkoła..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wykonanie korytowania istniejącej nawierzchni trawiastej,wykonanie podbudowy tłuczniowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni bezpiecznej z płytek, lub poliuretanowej,montaż urządzeń placu zabaw z bramką wejściową, wykonanie nasadzeń zieleni, wykonanie dojścia - chodnika z kostki betonowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.13-4, 45.22.38.00-4, 45.23.31.61-5, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto szkoły w Bank PKO SA nr konta 72 1240 4748 1111 0010 3320 9051 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 6 maja 2011 r. do godz. 11.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert 6 maja 2011r. do godz. 11.00 w Sekretariacie szkoły - Harenda 21, w Zakopanem UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. ZWROT WADIUM : 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o tożsamym charakterze i wielkości tj. wykonywał roboty budowlane polegające na wykonaniu placu zabaw dla dzieci o nawierzchni elastycznej amortyzującej upadki z wysokości min.1,5 m, i wartość tych robót była nie mniejsza niż 100.000 brutto Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże, że zapewni kierowanie robotami przez osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.sp9zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 9, 34-500 Zakopane, Harenda21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowa Nr 9, 34-500 Zakopane, Harenda21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC