|
OGŁOSZENIE
zamówienie do 30.000 EUR
Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, obiadu i podwieczorku
|
|
|
|
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA | 24-10-2016' | Zakopane 24.10.2016 r.
Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem było wyłonienie dostawcy na " przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, drugiego śniadania, obiadu i podwieczorku" złożono w terminie jedną ofertę :
Oferta nr 1
Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków,
Obiad: 6,35 zł, wsad do kotła: 4 zł
Wyżywienie całodzienne w przedszkolu: 8,45 zł, wsad do kotła: 5 zł
Dokonano wyboru firmy Catermed S.A. ul.Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków
Dyrektor szkoły
Piotr Kyc
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.
|
OGŁOSZENIE - przygotowanie i dostarczanie posiłku | 06-10-2016 | Zakopane 06.10.2016 r
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem - w dalszej części oferty zwana Zamawiającym - informuje, że są przyjmowane oferty na: "Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego: śniadania, obiadu i podwieczorku"
Specyfikacja zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniui dostarczaniu na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem, oraz całodziennego wyżywienia dla punktu przedszkolnego - śniadania, obiadu i podwieczorku.
- Obiady do stołówki szkolnej należy dostarczać w szkolnych od 02.01.2017 r. , do 22.06.2017 r. oraz w okresie od 04.09.2017 r. do 22.12.2017 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych i dni ustawowo wolnych od pracy, o godzinie 12.15.
- Całodzienne wyżywienie do oddziału przedszkolnego składające się z trzech posiłków należy dostarczać w okresie od 02.01.2017 r. do 12.07.2017 r. oraz o w okresie od 4.09.2017 r. do 22.12.2017 r od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy punktu przedszkolnego tj. w godz. 7.00 - 17.00 z tym, że obiad powinien być dostarczony o godz. 12.15.
- Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć 70 obiadów dla uczniów klas I-VII.
- Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć do 26 posiłków całodziennych (śniadanie, obiad i podwieczorek) dla dzieci z punktu przedszkolnego.
- Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczonych obiadów do 15%. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 9.00.
- Ilość zamawianych posiłków całodziennych Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 8.15.
- Wykonawca będzie dostarczał w pierwszym dniu każdego tygodnia tygodniowy jadłospis do wiadomości Zamawiającego.
- Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa (ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do niej, normy Instytutu Żywienia i Żywności na składniki pokarmowe i produkty spożywcze, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach Dz.U. 2015 poz. 1256.)
- Obiad powinien spełniać następujące warunki ilościowe:
- zupa: gramatura około 250 ml i kaloryczność około 200 kcal,
- drugie danie: gramatura około 500 gram i kaloryczność około 700 kcal,
- kompot: gramatura około 200 ml.
12. Posiłki powinny spełniać następujące warunki jakościowe:
- jadłospis ma być urozmaicony: rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
- w tygodniu obiad powinien być dostarczony przynajmniej 4 razy z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) w tym przynajmniej raz z rybnym,
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, o ograniczonej ilości środków konserwujących lub barwiących,
- jadłospis powinien zawierać sporadycznie potrawy smażone,
- do przygotowania potraw wskazane jest używanie dużej ilości warzyw, tłuszczy roślinnych, kasz,
- szczególnie ważna jest odpowiednia temperatura potraw oraz ich estetyka.
13. Wykonawca podczas przygotowana posiłków oraz ustalania jadłospisu ma obowiązek stosowania się do wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty o których mowa w Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. wymienionym w pkt.10.
14. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków.
15.Transport posiłków musi odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane- przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przygotowanymi do przewozu żywności.
16. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
17. Zamawiający posiada własną zastawę stołową.
18. Zamawiający przyjmuje na siebie organizację wydawania posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
19. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - tych kosztów nie należy ujmować do kalkulacji ceny obiadu.
20. Koszty związane z myciem termosów i innych pojemników w których dostarczona jest żywność ponosić będzie Dostawca.
Termin składania ofert: 21.10.2016 r. do godziny 13.00.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500 Zakopane, w godzinach 8.30 - 13.00
Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem.
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto 1 obiadu, cena brutto za trzy posiłki dla punktu przedszkolnego (śniadanie, obiad, podwieczorek).
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są pod nr. tel.: 182068277, lub 604502757.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych i regulaminem postępowania określającego zasady wydatkowania środków finansowych o wartości nie przekraczającej kwoty stanowiącej równowartość 30.000 euro, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 4/2014 z dnia 15.05.2014 r.
WZÓR OFERTY /WORD/ || WZÓR UMOWY /PDF/
|
|
|
34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC
|
|